GRY

wtorek, 9 sierpnia 2011

Fota lub plakat

















To coś po lewej stronie jest prezent dla AnanaseQ 
Jak chcesz mieć taką podobną fotek z tobą na innym tle to napisz na ten e-mail amuniuniasklep@interia.eu
Na tym e-mailu napisz swój e-mail, na który chcesz mieć wysłaną fotke. I co chcesz fotkę czy plakat. Plakat będzie umieszczany na moim blogu. Jakie osoby chcesz na plakacie lub na fotce napisz na mój e-mail.
Wyśle Ci jak będę mogła i będę mieć czas :-)
A jak chcesz plakat to napisz mi na e-mailu do jakiego chcesz filmu i opisz mi go, ale krótko. W tytule musi być FOTA lub PLAKAT w zależności co chcesz mieć jak chcesz mieć oba to piszesz 2 maila i swój nick, bo inaczej zamówienie trafi do kosza.


Zapłaty za fotkę:

  • chcesz mieć sam fotkę na tle to daj 1 grafka mi na msp
  • chcesz mieć z kimś to daj 2 grafy i napisz mi na e-maila z kim chcesz mieć
  • chcesz mieć z trzema osobami to daj 3 grafy i napisz mi na e-maila z jakimi osobami chcesz mieć
  • i tak dalej do 5 osób max!
Chcesz podobny plakat na zachęcanie do filmu:

  • 1 osoba- 10 grafów
  • 2 osoby- 15 grafów
  • 3 osoby- 20 grafów
  • O jedną osobę będzie się powiększać o 5 grafów. Do 6 osób max!
Jakie chcesz mieć osoby o też mi napisz na e-mailu!
Jak nie zapłacisz nie dostaniesz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz